Søk

Filtrer søket ditt

Viser 6 av 6 treff
Viser 6 av 6 treff
Forbildeanlegg

Aktivitetsparken ved Enga skole

Et anlegg etter barnas ønsker!

Hver eneste uke oppholder barn og unge seg i timevis på skolens uteområde. En helsefremmende skole stimulerer til lek, læring, aktivitet og samhold. Kommunen har derfor samlet alle gode krefter for å…
Publisert: 09.12.20Sist endret: 29.01.23
Forbildeanlegg

Nærmiljøanleggene ved Levanger ungdomsskole

Inspirerer til progresjon, flerbruk og ly og le

Nærmiljøanleggene ved Levanger ungdomsskole er planlagt helhetlig og sett i sammenheng med andre aktivitetsområder i området, slik at anleggene utfyller hverandre i plassering, utforming og bruk. De…
Publisert: 15.05.18Sist endret: 03.02.23
Forbildeanlegg

Jernbaneparken

Fra konflikt til harmoni

Jernbaneparken i Gjøvik er bygget om til en aktivitets- og skatepark for hele familien. Byggetrinn 1 med skateanlegg, ball- og skøytebane, klatrestein og scene for kulturell aktivitet, sto ferdig i…
Publisert: 12.03.20Sist endret: 29.01.23
Publikasjon

Innovative og kreative idrettsanlegg for egenorganisert aktivitet i Norge

Prosjektoppgave fra faget "Eksperter i Team", 2020

Utgangspunktet for dette EiT-prosjektet var Kulturdepartementets tilskuddsordning for nyskapende aktivitetsarenaer, og tar for seg utfordringer knyttet til realisering av innovative og kreative…
Publisert: 16.06.20Sist endret: 18.02.23
Forbildeanlegg

Måsan aktivitetspark

Aktiviteter og sosiale møteplasser etter ungdommens behov og ønsker

Måsan ungdomspark er en aktivitetspark sentralt plassert i Mysen, mellom skoler og idrettspark. Med rullepark, sandvolleyballbaner, streetbasket, parkour, scene, teknologiske løsninger og gode…
Publisert: 23.10.18Sist endret: 20.01.24
Publikasjon

Evaluering av fremtidens multibaner

Rapport av Seismonaut for Lokale og Anlægsfonden 2016

I 2011 gjennomførte Lokale og Anlægsfonden (LOA-fonden) utviklingsprosjektet «Fremtidens Multibaner». I denne rapporten evaluerer de funksjon og bruk av de fem multibanene samt suksess og…
Publisert: 09.08.18Sist endret: 19.02.23